De kracht van spaaracties is inmiddels bewezen door de grote massa aan consumenten die aan dergelijke verkooppromoties deelneemt. Spaarkaarten en winacties waren nog nooit zo populair als vandaag. Als (merk)fabrikant of grote retailer geven spaaracties u een mogelijkheid om een rechtstreeks met uw eindklant te communiceren. Zo bouwt u aan een klantenbestand dat u ook bij een volgende actie rechtsreeks kan benaderen.

Bij veel spaar- en andere loyaliteitsacties ontvangen klanten een gratis product, monster of VIP-uitnodiging. Ze verdienen deze via punten op een (digitale) spaarkaart of door het inzenden van een antwoordkaart. Ook voor deze afhandeling bent u bij DistriMedia aan het juiste adres.

Loyaliteitsacties

Veel (merk)fabrikanten en grote retailer organiseren spaar- en winacties om klanten langdurig aan hen te binden.

Uw voordeel

Voor de fulfilment van de producten, monsters of VIP-uitnodiging die deel maken van uw actie of de verwerking van antwoordkaarten zit u bij DistriMedia aan het juiste adres.

Direct contact

Meer weten of een vrijblijvende offerte?

Bel ons op +32 51 42 38 60 of stuur een bericht via ons contactformulier.