Fabrikanten, groothandels en grote retailketens maken regelmatig gebruik van kortstondige verkoop van hun overstock. Gedurende enkele dagen of weken, 1 of 2 keer per jaar, verkopen zij een deel van hun collectie tegen een (veel) lagere prijs rechtstreeks aan de eindklant. De opkomst van speciale websites zoals Groupon en Vente Exclusive hebben deze vorm van verkoop verder gepopulariseerd.

Omdat de logistieke verwerking van een significante piek in de sales, die ontstaat bij een stockverkoop, uw dagelijkse business flink kan verstoren kiest u er best voor om dit deel van uw werkzaamheden te outsourcen aan een betrouwbare partner. Met DistriMedia heeft u een partner die de verzending kan aanpassen op basis van uw gewenste merkbeleving.

Stockverkoop

Fabrikanten, groothandels en grote retailketens organiseren regelmatig een stockverkoop met een significante verkooppiek als resultaat.

Uw voordeel

Om uw dagelijkse business niet te verstoren kiest u er best voor om de fulfilment van dit type verkoop te outsourcen aan een betrouwbare partner.

Direct contact

Meer weten of een vrijblijvende offerte?

Bel ons op +32 51 42 38 60 of stuur een bericht via ons contactformulier.