Met als doel om meer mensen actief te betrekken bij het vrijetijdsleven, is publiq, het vroegere Cultuurnet Vlaanderen, een begrip op het gebied van cultuurcommunicatie en cultuurmarketing. Binnen de werking van publiq wijst Vlieg families de weg naar straffe vrijetijdsactiviteiten voor kinderen tot 12 jaar.

Met allerlei publieksacties geeft Vlieg families geregeld een duwtje in de rug om in hun vrije tijd aan cultuur te doen. Het pronkstuk van Vlieg is de jaarlijkse zomeractie 'Schatten van Vlieg': een culturele schattentocht in samenwerking met de brede sector die tienduizenden kinderen op de been brengt. De verborgen schat, een houten kist verdeeld over honderden locaties in Vlaanderen, bevat een pakje voor elk kind. Kinderen die de schat vinden mogen een pakje uit de schat nemen.

FLEXIBELE SAMENWERKING

Laura Delauré van publiq vertelt: “Voor de editie van 2017 werkten we een eerste maal met DistriMedia. Wanneer een schat dreigde leeg te raken, bestelde de locatieverantwoordelijke eenvoudig een nieuwe voorraad pakjes. We zijn erg tevreden met de vlotte en flexibele samenwerking.”

www.publiq.be

Voor de editie van 2017 werkten we een eerste maal met DistriMedia. Wanneer een schat dreigde leeg te raken, bestelde de locatieverantwoordelijke eenvoudig een nieuwe voorraad pakjes. We zijn erg tevreden met de vlotte en flexibele samenwerking.”

Laura Delauré, publiq

Logo publiq bw