WAAROM UITBESTEDEN

Winkellogistiek wordt steeds complexer. De ketens verbreden hun productgamma om te kunnen voldoen aan de vraag van de klant terwijl de levenscycli van de producten alsmaar korter worden. Met DistriMedia als partner bent u in staat om uw lokale winkelvoorraad op een absoluut minimum te houden en deze supersnel aan te vullen wanneer dat nodig is.

ONZE WERKWIJZE

DistriMedia kent zijn oorsprong in de logistiek van boeken en schoolmateriaal: producten met een relatief lage waarde. We leveren uw producten dus niet alleen correct en op tijd, maar begrijpen daarnaast volledig dat de beheersing van uw (logistieke) kosten een cruciale rol speelt. Al sinds 2001 werkt het team van DistriMedia volgens de 3-3-3 aanpak, die klant en medewerker centraal stelt.

OMNICHANNEL FULFILMENT

Bij een omnichannel winkelervaring lopen de on- en offline klantcontacten vloeiend in elkaar over en maakt het niet meer uit of het vorige contact fysiek of digitaal was. Een omnichannelbenadering vergt daarom een partner met voldoende flexibiliteit om zich aan te passen aan uw belangrijkste bedrijfsprocessen.