UNBOXING : UX IN E-COMMERCE

Op donderdag 29 maart organiseerden e-commerce partner EMAKERS en DistriMedia een seminar rondom klantervaring in e-commerce.

Gedreven door de steeds scherpere proposities van wereldwijde e-commerce giganten, blijft de verwachting van zowel de consument als de zakelijke klant alsmaar toenemen. Enerzijds is de bezorging van de bestelde artikelen vaak het enige fysieke klantcontact met zogenaamde digital native brands en zeer bepalend of er terug wordt gekocht. Anderzijds verwachten klanten een omnichannel-klantervaring wanneer het een aanbieder betreft waarmee ze ook via andere kanalen contact hebben. Een van de grootste uitdagingen voor e-commerce spelers is daarom het aanbieden van een consistente customer experience.

DistriMedia en EMAKERS hebben als doel om de dienstverlening die normaal gezien alleen voor de gekende e-commerce giganten mogelijk is, ook bereikbaar te maken voor middelgrote spelers. Wenst u een uitnodiging voor de volgende keer? Meld uzelf dan onderaan deze pagina aan voor onze nieuwsbrief.


Unboxing evenement EMAKERS en DistriMedia

THE VALUE OF UXER EXPERIENCE

Spreker: David Geerts, Research Manager mintlab (KU Leuven)

HOW TO CONVINCE TODAY'S USER?

Spreker: Michiel Van Hove, CEO Fils et Papa

Presentatie Michiel Van Hove

THE FUTURE OF THE LAST MILE

Spreker: Addy Rijkens, Marketing Manager PostNL België

CONVERSION & PAYMENTS

Sprekers: Arne Snauwaert en Aron Vanoverberghe, Partner Manager en Business Development Mollie

DE UITPAKERVARING

Spreker: Frank de Wulf, CEO DistriMedia

NIEUWE INTERFACES, MEER GEMAK

Spreker: Stefan Vermeulen, CEO EMAKERS

BENT U ER DE VOLGENDE KEER OOK BIJ?