
MERKEN EN MERCHANDISING
De kracht van loyaliteitsacties en merchandising is bewezen door de grote massa aan consumenten die aan verkooppromoties deelneemt en accessoires van hun favoriete merk aanschaffen. Loyaliteitsacties en merchandising waren nog nooit zo populair als vandaag.
Als (merk)fabrikant of grote retailer wil u direct verkopen aan of contact hebben met de uw eindklant. DistriMedia specialiseert zich in deze webshop+ aanpak. Vanuit 1 omgeving en met dezelfde aanpak kan u spaaracties opzetten of uw B2B klanten bevoorraden met point-of-sales materiaal. Zowel B2B, B2C als D2C kan u aanpakken vanuit 1 voorraad. Wij ontwikkelden onze DistriCockpit met talrijke features zodat u vlot en gemakkelijk de verschillende markten en klanten kan
bereiken.
DistriMedia heeft een uitgebreide ervaring met personalisatie en loyaliteitsacties. Zo kan uw marketingafdeling eenvoudig naar (een selectie van) het klantenbestand promotieartikelen, geschenken, VIP-uitnodigingen en gadgets opsturen.

Onze troeven

Betrouwbaarheid
Bij DistriMedia is het volledige fulfilment
proces gedigitaliseerd en gebaseerd op scanning van artikelnummer en locatie. Kies een solide partner voor uw fulfilment. Met meer dan 30 jaar ervaring staan wij graag
aan uw zijde.

DistriCockpit
Klanten kunnen bij DistriMedia beschikken over een uitgebreide managementplatform met actuele artikel- en voorraadinformatie.

Connectoren
DistriMedia beschikt over een eigen mature API en doorgeteste connecties met de meest populaire e-commerceplatformen.

